تبلیغات بنری

تبلیغات بنری چیست؟

تبلیغات بنری گیل بابا
تبلیغ بنری

بنر تبلیغاتی اشاره به استفاده از یک صفحه نمایش مستطیل شکل گرافیکی است که در بالای صفحه، پایین یا دو طرف یک وب سایت قرار دارد.

نوع اول تبلیغات بنر رهبری نامیده می شود، در حالی که دومی آسمان خراش نامیده می شود

و در ستون های ستونی صفحه وب قرار دارد.

تبلیغات بنر مبتنی بر تصویر به جای متنی مبتنی بر تصویر هستند و یک فرم محبوب تبلیغاتی آنلاین هستند.

هدف از تبلیغات بنر، ارتقاء یک نام تجاری و یا بازدید از وب سایت میزبان برای رفتن به وب سایت تبلیغ کننده است.

شکستن تبلیغات بنر پایین

بنر تبلیغاتی، همچنین تبلیغات صفحه نمایش نامیده می شود،

شامل تصاویر یا رسانه ای استاتیک و متحرک است

و معمولا در مناطق پررنگ در وب سایت های ترافیکی قرار می گیرد.

تبلیغات بنر جذاب است چرا که می تواند به ایجاد آگاهی از نام تجاری کمک کند،

منجر به تولید و هدایت یک مخاطب شود (مانند دادن یک بازدید کننده به یک خبرنامه یا آزمایشی رایگان قبل از کلیک روی آن).

بنر تبلیغاتی عمدتا همانند تبلیغات سنتی است،

با این حال، روش که توسط تبلیغ کننده پرداخت میزبان می تواند به شدت از فروش سنتی فضای تبلیغاتی متفاوت است.

میزبان برای تبلیغ بنر از طریق یکی از سه روش پرداخت می شود:

هزینه هر برداشت (پرداخت برای هر بازدیدکننده وب سایت که آگهی را می بیند)،

هزینه هر کلیک (پرداخت برای هر بازدیدکننده وب سایت که کلیک بر روی آگهی و بازدید از وب سایت تبلیغ کننده)

هزینه هر اقدام (پرداخت برای هر بازدید کننده وب سایت که روی آگهی کلیک می کند،

به وب سایت تبلیغ کننده می رود و یک کار را انجام می دهد، مانند تکمیل فرم یا خرید).

فناوری بنر تبلیغاتی

شبکه های تبلیغاتی مسئول تطبیق تبلیغات با وب سایت هایی هستند

که می خواهند تبلیغات را تبلیغ کنند.

آنها پیگیری می کنند که فضای تبلیغاتی در دسترس است و با تقاضای تبلیغ کننده مطابقت دارد.

تکنولوژی که شبکه های آگهی را برای انجام این کار فراهم می کند،

یک سرور تبلیغ مرکزی است که آگهی های خاصی را که به بازدید کننده وب سایت بر اساس کلمات کلیدی از جستجوی بازدید کننده و مشاهده وب سایت بازدید می کند

یا بر اساس کلی محتوای وب سایت میزبان، انتخاب می کند.

بنر تبلیغاتی و تقریبا تمام تبلیغات آنلاین،

در حال حاضر با استفاده از فن آوری قیمت گذاری در زمان واقعی به نام برنامه قیمت گذاری برنامه،

که اجازه می دهد تا شرکت های تصویب شده برای پیشنهاد در فضای تبلیغاتی در طول زمان برای تبلیغ بنر برای بارگذاری.

تاریخچه تبلیغات بنر و آینده

اولین تبلیغ بنر در سال ۱۹۹۴ در وب سایت مجله Wired (سپس به نام hotwired.com) قرار گرفت.

بنر می نویسد:

“آیا تا به حال موس خود را در اینجا کلیک کرده اید؟”

این آگهی سپس کاربر را به یک کمپین برای AT & T فرستاد.

بنر تبلیغاتی سنتی همانند مثال بالا به فرم های دیگر مانند تبلیغات فیس بوک و تبلیغات Instagram تبلیغ شده است.

فیس بوک و توییتر حساب تقریبا یک سوم هزینه های تبلیغات تبلیغات آنلاین را دارند.

روند تبلیغات تبلیغات اینترنتی هزینه های تبلیغاتی صفحه نمایش دیجیتال را بیش از پیش از تبلیغات مبتنی بر جستجو در سال های اخیر دیده است.

از سال ۲۰۱۷، تقریبا یک پنجم تمام هزینه های تبلیغاتی آنلاین، به تبلیغات صفحه نمایش دیجیتال، مانند تبلیغات بنر و تبلیغات مشابه می رود

نوشته تبلیغات بنری اولین بار در گیل بابا,ثبت آکهی,ثبت آگهی تبلیغاتی,فروش انواع کالا,درج آگهی,فروش محصولات. پدیدار شد.